Monday 30 July 2012

uhh summer, you know i love you, right?

kur čia ir be pradėjus. pastarosios dienos tiesiog le perfekto. atostogauju belenkaip. trečiadienį ilsėjomes Dituvoje, savojoje sodyboje. Vos tvėrę karščius sugalvojom lėkti prie artimiausio vandens telkinio. Nors pačiai užteko tik pabraidyti, nes vanduo žinoma, ne miamibeach, bet atsigaivinti užteko. Kitos dienos slinko lėtai, tad teko vėsintis namie kartu su daug filmų ir stikline, pilna gėrimo ir pora ledukų. Šeštadienį vyko šioks toks giminės susitikimas, tad aš kaip visada vaikinukų chebroj "linksminomės" chatroulletei :D O šiandien, vos įlipus į mašiną važiuojant į parduotuvę, net žandikaulis atvipo, +35 :o. Vienintelė mintis - leiskit man išsimaudyt. Vat taip ir pramirkau pas kitą šeimyną tris valandas liejant lietui ( ne visas tris, aišku :D ) baseine kartu su sangrijos stikline.

where to begin... these past few days were just so perfect. holidays are just amazing. On Wednesday we spend our time in Dituva, where we own a house. While it was boiling hot, we decided to go to the nearest water pond we could find. Even though the water wasn't like in Miami beach or smth, I still got my legs in the water and relaxed. The other days went pretty slow, but I watched my movies while drinking a giant glasses of water and ice in it. On Saturday, we had a little family meeting, so I with some other guy friends were having fun in chatroulette :D Today, the second I got into the car, my eyes almost popped it showed 95F! The only thought in my head was LET ME INTO THE WATER!
That was how I spent 3 hours in the pool while it was raining with a glass of sangria in my hand. summer is amazing!











No comments:

Post a Comment